torsdag 13 augusti 2015

Sommarlov

Jag har minst sagt haft sommarlov från bloggen!

Jag vill bara säga att jag lever, och ska försöka hålla er uppdaterade här framöver. Lite oftare än med 2 månaders mellanrum..

Min sommar har bestått av en del pendling mellan Sverige och Finland, eftersom jag har haft jobb i båda länderna i flera omgångar. Just nu sitter jag hemma i Umeå och väntar på att sambon ska sluta spela playstation. :)

Jag har varit simlärare och bagare i sommar. Simskola i både Finland och Sverige, och har även hunnit hjälpa pappa i vårt bageri. Jag är rätt så nöjd med denna sommar, men vädret får ett stort minus! Sambon har stor önskan om att resa till solen när den nu inte kan hälsa på oss, så vi ska nu se vad som händer vid skolstarten, om den finns nån vecka det skulle va möjligt att åka iväg.

Ännu har vi en sväng till Finland som väntar. Vi ska på bröllop sista helgen i augusti! Efter det har jag ingen lust att åka med wasaline på ett tag. Färjans köttbullar är nog goda men inte SÅ goda.

En liten uppdatering, mer kommer kanske senare.
Bilder lär ni iaf få!
 Nu säger jag gonatt

Ciao



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar