söndag 8 november 2015

Appar

Märks det att jag inte haft igång datorn så mycket? Jag har inte kunnat ha blogger-appen på mobilen eftersom mobilen inte har klarat av mängden appar jag behövt/velat ha. Så mitt bloggande har endast infallit när jag haft dator framme (vilket inte heller varit så ofta).
Men NU har jag min trogne tjänare Samsung fått ge vika för OnePlus, vilket bl.a betyder att det finns plats för fler appar :D
Jag har haft den i nån vecka nu men inte riktigt kommit igång med den, så först imorse kom jag på att ta ner blogger-appen till exempel.
Kanske jag lyckas uppdatera bloggen aningen oftare nu!?

Detta med teknik är inte riktigt min grej, och jag borde lära mig mer om alla möjliga grejen inom teknikvärlden. Jag är en sån som tycker annat är viktigare, men nu som då får jag konstatera att Shit, nu måste jag utveckla min kunskap här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar