torsdag 26 november 2015

Återgång

till mörkret och vintern, men som tur är så fattar folk att ordna grejer. Att samla människor, nära och kära, för att umgås är guld värt denna årstid.

Inkommande helg kommer jag knappt att vara hemma annat än på natten!
Imorgon ska jag på kaffe med en simkollega från Finland och sen på kvällen blir det besök hos min f.d. sambo (tjej) som jag bodde med i ett kollektiv på Teg. Hon har nu flyttat till Ålidhem som är väldigt nära oss på Tomtebo, så det ska bli skoj att få umgås med henne!

På lördag börjar jag med att jobba på Iksu och babysimmar från morgonen, efter det ska jag vidare och jobba på Ersboda badet. När jag väl får komma hem på kvällen tror jag att jag är ganska mör. Som tur är så ska Roger iväg på nån killgrej, så det är ingen som mobbar mig för att jag går och lägger mig kl.21 om det är så.

På söndag blir det också jobb, men inte lika mycket som lördag. Månne det blir fint väder då?

Jag tror att jag och Roger har slagit rekord på ICA idag, för övrigt. Vi har nog handlat i hästväg idag men nu har vi ju faktiskt fullstor kyl och fullstor frys. Så det går ju att lassa in! Och vi kom undan med bara en miss, istället för min havredryck råkade jag ta den med vaniljsmak. 3 paket.. Kanske det funkar på gröten det med?..

Nu är katten påväg att klösa sönder min fot - vi hörs!
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar