måndag 23 november 2015

Det vita.. Ni vet

Det som hägrar på alla sociala medier - SNÖN är kommen!
Jag och Roger var på lördag morgon chockade över hur dåligt vägarna underhålls/plogas, om det var bara för att det var helg eller vad orsaken var.. Vi är nog båda bortskämda med den service som gällt hemma i Finland då snön väljer att drälla ner. Eloge till hemtrakten!

Jag har jobbat lö-sö under dygnets ljusa timmar, så jag har tyvärr inte hunnit njuta av det vackra vintervädret än. Men jag hinner väl!

I övrigt skrev jag tenta i fredags, och det kändes som att det gick bra, så håll tummarna!
Återstoden av helgen har bestått av en del jobb, skoluppgifter, mys i soffan och bio. Vi (jag o Roger) hade siktat in oss på Hunger games, men så insåg vi att vi inte sett alla filmer innan! Så då blev det Bond. Inte illa, men ingen toppfilm enligt mitt tycke och smak.
Vi fastnade ändå båda för introlåten till filmen, och har idag lyssnat på den x antal gånger..

Sambon kollar resor och jag är redo för sömn. Bäst att dra till sängs innan jag går med på nån resa i nattmössan.
Sov gott

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar